Thursday, November 3, 2011

weekend {nine}

Hello

this weekend was lived truly by spanish style! Hey Sevilha!
With good company, we gave beautiful walks through avenues, streets and alleys. We also went to the marvelous plaza de españa.
we tasted delicious tapas and drank the typical tinto verano

it was an excellent weekend and I'm looking forward for another like this.


Hola!
Este fim de semana, foi vivido bem ao estilo espanhol! Viva Sevilha!
Em boa companhia, demos belíssimos passeios a pé por as ruas e ruelas de Sevilha. tambem passeamos na maravilhosa Praça de Sevilha. 
Saboreamos a tapas e bebemos o típico tinto Verano!
Foi um excelente fim de semana!


 Rita.

hello, this was not a great weekend! i´ve been sick since friday & had an exam yesterday at college. But today i´m having a relaxing day and i´m really happy writing to you right now :) 
well, fortunately, my sweet-heart mum made me pancakes so i could feel better!
how about your weekend? did you have a nice time?


Olá, este fim-de-semana não foi dos melhores. Estive doente desde sexta passada e ontem tive um exame na faculdade! Mas hoje estou a ter um dia bastante calmo e estar agora aqui a contar-vos o meu fim-de-semana deixa-me feliz :)
Felizmente, a minha mãe é uma querida e fez-me umas deliciosas panquecas durante o fim-de-semana, para eu me sentir melhor.
E o vosso fim-de-semana como foi? divertiram-se?


Sílvia.

No comments:

Post a Comment