Tuesday, October 25, 2011

weekend {eight}


Here we are to share another weekend moment...but this time i did something different. And you? Did you do something special? Saturday morning i went  to Prícipe Real organic market, i´ve never gone before. I thought it was bigger than it is but i did like it! This weekend i cooked a lot, some recipes i saw in a blog and others i tried in a local restaurant. Here in my home, they loved the new ingredients combination. Sunday i stayed at home, like a lazy day.


Aqui estamos para partilhar mais um fim-de-semana...desta vez um pouco diferente do habitual. E o vosso? Fizeram alguma coisa diferente? Eu sábado de manhã fui até ao mercado biológico do Prícipe Real, nunca tinha ido a nenhum! Pensei que fosse maior, mas ainda assim gostei! Este fim-de-semana cozinhei bastante, recriei pratos que já tinha experimentado num ou outro restaurante e fiz também  Por aqui gostaram, é sempre bom experimentar novas combinações que por vezes nos parecem improváveis mas que resultam muito bem. Domingo foi um dia mais calmo, fiquei por casa.

Sílvia


 
Hello everybody!

We are already in a tuesday again, I've got the impression that time flies!!
this weekend whas, for me, the beggining of Christmas, and preparation of a new project! Sunday, to "celebrate" the arrival of the Autumn, it was a restfull day, editing work. Rain, cold and wind made me do a little snack to forgot the long months of grey days to come.

A great week to you all!

Olá a todos! 

Estamos de novo na terça-feira, tenho a impressão que o tempo anda passar muito depressa.
Este fim de semana foi começar a viver o Natal na preparação de um mini projecto! E no Domingo, para comemorar a chegada do Outuno, passei um dia de descanso a editar fotografias. A chuva, vento e o frio obrigaram-me a fazer um lanche para esquecer os longos meses de dias cinzentos que virão.

Uma optima semana para todos!!

Rita


No comments:

Post a Comment