Wednesday, September 14, 2011

weekend {two}

Hello , how was your weekend? Mine wasn´t good, i´ve been sick since Friday night, so i didn´t take any special picture this weekend. My cup of honey tea was my best friend.

Olá, como foi o vosso fim-de-semana? O meu não foi muito bom. Estou doente desde sexta, por isso não tenho nenhuma foto especial este fim-de-semana. A chávena de chá de mel foi  a minha verdadeira companheira!


Sílvia.


This weekend was filled with editing work of my project, and so I spent many hours in front of the screen

Nevertheless, I could also join with some friends, for a pleasant dinner friday night that ended with a wonderful dessert made by "4 hands" and on  sunday we visited a couple of friends and their baby with marvelous feet.

It always feels good to be well accompanied

Have a nice week! =D

Este fim de semana foi preenchido de trabalho com a edição do meu projecto, passei muitas horas a frente do ecrã.

Mas mesmo assim deu para o convívio com amigos, uma agradável jantar na sexta que terminou com a sobremesa maravilha feito a "4 mãos", e no Domingo com este bebé com pés deliciosos! E bom estamos bem acompanhados. 

Uma boa semana! =D

Rita.

1 comment:

  1. Parabéns Menina, está com muito gosto. Continuem.

    ReplyDelete